05 februari 2008

Undersökt!

Okej, nu är jag undersökt men inte blev jag klokare för det. Eller kanske lite. Det finns inga problem med blodvärde, blodsocker och allt det där. Och EKG-testet visade inget onormalt heller så det var skönt. Läkarens råd var att just nu prioritera maten och sömnen. Med andra ord äta bra och i rätt tid samt sova ordentligt. Maten blir inte så svårt för det gör jag redan nu, så det blir väl sömnen jag får fokusera lite extra på. Men som sagt, det var skönt att det inte visade något fel med blod eller hjärta.

Men den stora frågan inom mig finns fortfarande kvar. Varför händer det? Läkaren frågade om skolan och om det var jobbigt där och visst är det en ganska tuff kurs. Det kanske är en kombination av stressen i skolan, sömnbrist, allmän trötthet och att det är en mörk årstid som orsakar symptomen? Inte vet jag men hon pratade om att det möjligtvis kunde vara det.

Nu är det bara att fortsätta köra på, fokusera på sömnen och se om det blir bättre. Jag hoppas verkligen det för snart drar ju matcherna igång. Och då vill jag vara helt frisk igen!

Inga kommentarer: