08 februari 2008

Äntligen fredag

Ännu en vecka är till ända. Otroligt skönt men dagarna bara flyger iväg från mig just nu. Nyss var det måndag och en hel vecka som låg framför mig. Det enda jag gör är pluggar, tränar, sover och äter. Jag hinner knappt med något annat, men det är väl bara att acceptera och jobba vidare antar jag!

Dagens plus
- Tre av fyra godkända examinationer (alla på första försöket). Väldigt skönt och lättande!
- Körde hela träningen ikväll, kände bara av det lite. Dessutom är boxning aldrig fel!
- Äntligen helg!

Dagens frågetecken
- Varför flytta Premier Leaguematcher utanför Storbritannien?
- Varför var vi så få som tränade ikväll? Många sjuka eller var det fredagssymptom som spökade?

Hur som helst, hoppas att ni alla får en trevlig helg. Det är min plan i alla fall!

Inga kommentarer: