23 november 2007

Skön avslutning på dagen

Jag har nästan precis kommit hem från en väldigt uttröttande dag. Jobbat från kl 8 i morse till 17.30 nu ikväll. Kom hem vid ca 18 o åt lite o var lite social med mina föräldrar. Sen var det till att snabbt packa väskan o ge mig iväg till träning. Sista träningen innan vi ska spela cup o det kändes inte så där jättebra.. Men det gör det imorgon förhoppningsvis!

Nu när jag kom hem kollade jag min mail. Jag hade fått svar från Tove på lite intervjufrågor, så sen en dag ska jag börja mecka ihop en text till hemsidan av det. Ska bli spännande o utmanande o se vad jag kan komma fram med. Men det som ändå lyste upp min dag mest var resultatet på den hemtenta jag gjorde för nån vecka sedan. Jag trodde allvarligt att jag hade kört den riktigt, men det hade jag inte faktiskt. Otroligt skönt! Även om jag hade precis godkänt så bryr jag mig inte, jag e godkänd i vilket fall som helst. :)

Nu e det sängen o att ladda inför Råå-cupen imorgon som gäller... Då ska vi vinna o göra många mål :)

Inga kommentarer: