11 januari 2008

2 av 110

Igår gjorde vi den 2:a träningen för året. En träning som även kan kallas för den 2:a av cirka 110 styck sammanlagt. Om det blir fler eller mindre totalt får vi se... Förvånansvärt nog har jag faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha. Jag e trött o seg i kroppen men ont har jag inte... Konstigt, för igår kändes det som att jag skulle få grym träningsvärk..

Det e jätteskönt att komma igång igen o få känna att man lever. Det har ju blivit lite för mycket paus o mys på soffan nu under ledigheten. Så det e på tiden att få svettas lite o bli så härligt trött i musklerna att man egentligen bara vill lägga sig ned o strunta i det. Men inte ska man göra det inte. Nu ska vi kämpa oss igenom dessa veckorna/månaderna för att sedan vara tränade o orka hur mycket som helst. O vinna varje match förhoppningsvis. Vinna varje match kan kanske bli lite svårt men grymt tränade kommer vi att vara i alla fall.

Inga kommentarer: