31 oktober 2007

Hemtenta ur världen

Efter tre dagars hårt jobb, slitande av mitt hår och mycket annat förvirrande är hemtentan äntligen inlämnad. Det är så himla skönt fast det känns ändå inte så jättebra. Jag har aldrig gjort en så svår hemtenta som denna, många gånger var jag totalt förvirrad och insnurrad på vägar där jag tillslut kom till en återvändsgränd. Men som sagt nu e det över och jag får nu vänta på domen. Eller betyget, välj själv...

Snart kan jag se fram emot en verkligen efterlängtad helg. Det ska bli gött att kunna koncentrera sig på något annat än bara skolan och allt vad den innefattar. Kanska träffa några vänner och se nån rolig film... Vem vet vad det blir?! Dessutom drar fotbollsträningen igång på söndag igen, efter ungefär två veckors uppehåll. Det ska bli kul att få röra lite på sig igen o ge järnet för att vinna några inomhuscuper... Sen ska det bli kul att träffa hela laget igen, vi e ju trots allt nästan som en enda stor familj.. Så mycket som vi tränar o lirar tillsammans i veckorna ;)

Nu e det snart soffan som gäller för att kolla in vilka dramatiska händelser Grey´s Anatomy har att bjuda på denna gång. Ha det bra alla!

Inga kommentarer: